Just nu kampanjar mataffären Hemköp Torpahallen i Vänersborg för närmjölkad mjölk. En kampanj som går ut på att en extra krona går till de lokala mjölkbönderna i Vänersborg för varje mjölkpaket som säljs på Torpahallen.

På uppdrag av Axelson Information har vi på Bozzanova Reklambyrå fått vara delaktiga i kampanjen på ett litet hörn. Jag har bland annat hjälpt till att skapa en Facebook-app med frågor och svar om närmjölkat till Torpahallens Facebook-sida, satt upp en sida på Google+ och en Youtube-kanal för Torpahallen.

Socialt ansvar – ett framgångsrecept

Kampanjen startade igår (måndags) morse, men jag ser redan på trafiken på Torpahallens Facebook-sida att detta är en kampanj som deras kunder gillar. Vi på Bozzanova gillar också det här med socialt ansvar och framförallt att hjälpa andra företag att synas i såna här sammanhang. Så om något företag i Vänersborg med omnejd behöver hjälp med sina kampanjer, hemsidor, trycksaker, eller vad det nu kan vara, så står vi på Bozzanova till ert förfogande som en reklambyrå med fullservice.

Publicerat av Jon Täng

Arbetar som webbutvecklarereklam- och webbyrån Bozzanova AB i Vänersborg. Dagarna fylls med WordPress, PHP, jQuery, HTML5 och CSS3.

Lämna en komentar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *